diumenge, 18 de març del 2012

Un Dissabte Rellenito

Les trifulques de portar un estenedor plegable al metro, i donar-te de llets  tu i l'estenedor, i la resta de gent. Tinc la sensacióque no estem acostumats a portar bultos i coses d'una banda a l'altre no? Sembla que el transport púlic i la massa de gent t'obliga a anar lleuger. Ahir vaig tenir que anar dient, Passo, Passo, cuidado, que voy con trasto..i es que al trasbordament de sagrera se'm va apropar molt un home per darrera i va rebre de l'estenedor... em diu..ohh, casi me doy en los huevos..y yo..oiga, con un tendero como el que llevo hay que mantener la distancia de seguridad..si no quiere recibir..

I per fi vam muntar la parada! i Aquest es el cartell que va fer la Pipistrello!



Doncs aqui vam muntar totes les cosetes, les MaXiMes evidentment, i la Pipistrello portava el seu material creatiu, anells, llibretes, arrecades, collarets, agulles, bosses...i vam portar també roba de segona mà, que en properes edicions de mercadillos portarem més!

I aqui el meu cartell amb els colorins que em va deixar la Mel Pipistrello, i que vaig posar entre reixes.
Frase del dia: "La gent tbé sap llegir entre reixes"

I fins aqui l'estada al mercat on hi havia gent artesana molt diversa, sabons, menjans vegans, olis amb flors de bach, mandales mobils, petos blancs de roba, diademes de plomes...i mercadeig de roba de segona mà.
cap a casa altre cop amb l'estenedor i au.. cap al born!!


                     Vaig sentir un concert d'un grupet on el martí feia de percussionista. Va estar bonic!


1 comentari:

  1. M'encanta la crònica de l'estenedor...jajajaja..mantenga la distancia de seguridad!!

    ResponElimina